Een vergadering of evenement organiseren
Het organiseren van een evenement of vergadering is planmatig één van de lastigste dingen die je moet doen. Je moet met zo ontzettend veel dingen rekening houden, dat het praktisch onmogelijk is om het totale overzicht te behouden. Doordat je met ontzettend veel dingen rekening moet houden, deze blog. Waarin ik je vertel waar je het beste rekening mee kunt houden. Het is allemaal niet zo lastig, wanneer je zeker weet wat je doet. In deze blog geef ik je een aantal handvatten waar je rekening mee moet houden.
geografische locatie
Zorg dat al je potentiële gasten de locatie kunnen bereiken. Breng in kaart waar je gasten en genodigde allemaal vandaan komen en kies een locatie in het midden hiervan. Voor een vergadering vlakbij Utrecht kies je voor een vergaderlocatie Midden Nederland. Zit je meer in het zuiden van het land, kies dan een locatie rondom Tilburg. Neem mee dat het succes van een vergadering of evenement voor een groot gedeelte bepaald wordt door het aantal gasten die er komen.
Sfeer van de locatie
Zeker voor een vergadering is de locatie van groot belang. De locatie moet inspirerend zijn, want alleen dan kun je een vruchtbare vergadering organiseren. In je zoektocht naar een inspirerende locatie, moet je uitgaan van wat jij inspirerend vindt. Dit kan een bosrijke omgeving zijn of juist een industriële locatie.
Succes!
Ik wens je heel veel succes bij de zoektocht naar de beste locatie! Mocht je nog vragen hebben dan kun je die altijd achter laten in de comments.